Data e postimit: 2019-05-05 19:18:25
Lexime: 5032
Rruga e Jetes
Lloji: Ese filozofike
Tema: Dallget e jetes.
Autori: Kevi Gjata
Shkolla: Gramoz Palushi
Klasa: X-E
Qyteti: Tirane
E-mail: Kevigjata10@gmail.com


Ne nje moment nje heshtje me pushton trupin dhe ashtu i hutuar bije ne nje humnere dhe e vetmja mundesi jete ishte te kapesha per nje dege te holle peme dhe ashtu bera per te qendruar aty per disa kohe qe per fatin tim te mire ajo dege ishte mjafueshem e forte sa per te me dhene nje jete te dyte. Gjithcka qe prisja ishte qe dikush te me ndihmonte te dilja nga ajo humnere qe kisha rene, qofte dhe cicerima e nje zogu por asgje qetsia vazhdonte te me lendonte e te me hapte shum e shum plag qe nje zot e dinte se kur do sheroheshin. Ne nje moment mjerimi humbas dhe besimin ne zot, ishte vetmja ndjesi qe me kishte mbetur deri ne ato momemte. Kur papritur ndjej nje ndjenje qe e kisha harruar qe egzistonte ishte nje ndjenje qe thoshte te ngrihesha dhe kurr te mos dorzohesha. Papritur fillova te ngrija koken e te shikoja serish lart qe te gjeja nje mundsi per te dale nga ajo humnere e errët ndersa ajo ndjenje dalngadal po ktheheshe ne je ze qe sa vinte e beheshe me i fuqishem e me thoshte qe te provoja te dilja nga aty sepse ai do te me ndihmonte te ngjitesha serish. Sapo fillova te ringrihesha, hë degjova nje ciu-ciu, ishte nje gushkuq qe ja kishte dale te jetonte ne ate vend te llahtarshem ne ato momente u bera akoma me i forte per te perfunduar rrugen time por plaget qe me kishte shkaktuar ai terr i tmerrshem nk ishin sheruar por u mesova te jetoja me to. Pas shum vuajtjesh e sakrificash pashe nje drietez te vogel ne fund te atij tuneli vrastar. Dola nga ai tunel i frikshem por ika nga shiu e shkova ne bresher se ai tunel me nxorri ne nje oqean te pafund ku nuk dukej tok ne ato momente e vetmja ndjenj qe me ishte rikthuer ishte shpresa, nese e humbja dhe ate atehere do te humbja ne thellsin e oqeanit. Por fillova te besoja ne vetvete dhe notova e notova kur papritur pash nje ishull te vogel, shkova ne breg dhe i ulur ne mjerim po mendoja gjithcka kisha kaluar e gjithcka mesova nga ky rrugetim qe akoma zdija si do perfundonte por gjithsesi mora nje mesim shum te vlefshem se Shpresen, besimin te zoti dhe forcen qe ke brenda vetes mundohu te mos i humbesh kurr sepse nese humbet keto tre gjera do shkrihesh si kripa ne uje e do shuhesh si nje qiri dhe gjithcka qe do mbetet do jene vetem disa gjurme qe nuk do vlejne per asgje.

Vepra te ngjashme
Autori: Z.B · Lloji: Leter · Tema: Dashuri,munges,shprese
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku andaj po ja le te gjitha kesaj letre,perderisa po shkruaj kete kam shpirtin shume te lodhur dhe syt te mbushur me lot. Ishe nje njeri qe erdhe ne jeten t...
Autori: Z.b · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Jeta dhe gjerat qe na sjell ajo
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur i mendoj me duken asgje.Isha ende ne shkolle kisha shoqe,dilja shetisja dhe isha te pakten me e lumtur.Kishte gabime qe beja dhe mendoja me vete qe kta ja...
Autori: Yllka Rama · Lloji: Tregim · Tema: Bibloteka
-Sot,rruga me dukej me e gjate sikur asnjeher me pare,isha me gazmore dhe ndjehesha me mir.Duke ecur era ledhatonte floket e mia,rrezet e diellit shkelqenin dhe ngrohnin mendjen time.-Ah sa dite e bukur qe ishte. Vazhdova rrugen,dhe duke ecur rastisa ne ...
Autori: anonim · Lloji: Tregime erotike · Tema: Me shoqen time
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne ate momonet hap nje adres brazzers.com.Duke pare S*x me shkoi edhe mu mendja per te bere s*x. Meqe isha vetem ne shtepi mora ne telefon nje shoqen time qe e...
Autori: Filanja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Udhetim fantastik ne hapsire
Ishte viti 2145. Qielli I ndricuar nga rrezet e arta te diellit rrembente vemendjen e njerzve. Natyra e gjelbert ishte ngushelluese per njerzit. Deti i kristalt ndriconte si diamant. Por edhe pse jashte natyra permbante gjithe kete bukuri une doja te eksp...
Autori: Eduart Hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Sikur te kisha edhe pakez jete
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk kam provuar ta kuptoj jeten sic e kam provuar ta kuptoj keto dite... Deri dje isha i lumtur, dhe e jetoja jeten ashtu si me vinte ne kuptimin e mire te saj.....
Autori: Rinora Mehmetaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ndjena dhe endrra e papershkruar
Ishte nje nat me qiell te kthjellet ku e zbukuronin yjet dhe e ndriqonte hena vezulluese e cila me tregonte rrugen per ne fshat, lart ne qiell po degjoja nje melodi e cila ishte e papershkrueshme per shpirtnin tim.Po degjoja hapt e mi te ciliet i beja...
Autori: a.b · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shiu
Kur u zgjova ndjeva nje zhurme te vogel...ishte shiu i cili binte pa pushim...Ky shi te them te drejten nuk me pelqeu edhe pse shiun e kisha per qefi..Nuk me pelqeu pasi qe mi kishte prishur planet...Sot do te shkojna ne nje shtitje te bukur me kalsen tim...
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese filozofike · Tema: Une dhe Bota Ime
Bota ku jetoja une? Ishte thjesht perfekte. Une jetoja ne kutizen time te kristalte.Ne ate Kutize qe askush e asgje nuk me prekte.Ne qoshe te saj, une...qesja pambarimisht,lodroja dhe jetoja e lumtur.keshtu ishte deri ate dite.Ajo dite trokiti lehtas ne d...
Autori: Alesia Cafaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: frika
Te gjithe kemi frike e shpehhere mund te frikesohemi pa qene nevoja.Gjithmone ajo ndenja e pasigurise,e humbjes,e fajit qe na pushton.Frikesohemi se mos valle veprimet e se tashmes na ndikojne ne te ardhmen.Dikur kisha frike nga erresira nga dicka qe e k...
Autori: XXX · Lloji: Tregime dashurie · Tema: dashuria midis dy te rinjve e ndjekur nga krenaria dhe paragjykimi
kjo histori qe mund t'ju tregoj tani mund t'ju duket e pazakonte. megjithate kjo histori qe ende vazhdon edhe sot nisi dy vite me pare, kur une isha ne vit te dyte te shkolles se mesme. duke qene se kam qene nxenese shume e mire ne mesime, prinderit e mir...
Autori: Adriana · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: dashuria
Dahuria e par! Pranvvera sapo kishte shpalosur batanijen e saj,plot ngjyra dhe aromra magjepsese,mengjesi nga dita ne dit behej edhe me i kendshem,rugve e falja buzeqeshjen time kudo dhe pa e kuptuar jeta ime kishte mar nje tjeter drejtim. Shkolla po be...
Autori: Vajza e dashur · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Dashuria
E Thjesht...Por per moshen time, me rreqethet trupi kur e kujtoj...^_^ Ateher isha budallaqe Ta prekja ate me dukej e rendesishme... Keshtu qe,,,ishim ne shkolle Un po dilja ne pushimin e gjate... Kur un para se te dilnim,shoqes time te bankes ia...
Autori: kristiana karaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: mengjesi
ishte kaq heret dhe e mbaja veten me gariet qe te rrija qofte dhe pak shtrire. e dija qe do degjoja si gjithnje zerin e mamit qe me delikatese do te me zgjonte nga gjumi. mirepo kete dite dielli nuk shndrinte si gjithnje por akoma me i forte dhe me i buk...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com